Transparenca dhe Kompetenca sipas Ministrisë së Kulturës. Romeo Kodra

Më datë 14 Janar isha në Ministrinë e Kulturës për të kontrolluar dokumentat e konkursit për postin e Drejtorit të Teatrit Kombëtar. Sipas komunikimit që patëm javën e shkuar me Drejtoreshën e Kabinetit të Ministres së Kulturës znj. Kumbaro-Furxhi, znj. Lauresha Basha më konfermonte si më poshtë:

–          Lidhur me platformën që ju keni prezantuar, jeni i lirë te vini dhe të konsultoni dosjen tuaj për të parë komentet që ka bërë komisioni .Në këtë rast do te shihni dhe emrat e pjestarëve të komisionit

–          Platformat e tre personave të seleksionuar si dhe dosja juaj personale do t’ju  vihen ne dispozicion për tu konsultuar në ambientet e Ministrisë se Kulturës duke filluar nga data 14 janar 2014, kjo në bazë të të drejtës tuaj për t’u njohur me aktet administrative të parashikuara nga Kodi I Procedurës Administrative. [Marrë nga e mail-i origjinal]

Për fat të keq vura re që në dosjen e konkursit nuk kishte as edhe një shpjegim apo koment të komisionit përzgjedhës mbi platformat e eleminuara dhe atyre të përzgjedhura, si dhe nuk mu vu në dispozicion (për ta fotokopjuar) asnjë platformë e konkurentëve.

Proçesi i shqyrtimit të këtyre dokumentave prej meje u verbalizua nga asistentja e sekretarisë znj. Lesaj. Asistentes i kërkova të verbalizonte që nuk po më lihej mundësia e fotokopimit të dokumentave dhe që në gjendjen aktuale në dosjen e konkursit nuk kishte të verbalizuar asnjë gjykim konkret të komisionit përzgjedhës mbi platformat. Asistentja pasi shënoi me dorë këto vërejtje, u ngrit të konsultonte eprorët e saj përpara se të më jepte një kopje të verbalit që po mbante, të cilin unë dhe ajo e firmosëm.

Pas dy minutash mu prezantua znj. Edlira Kokona, kryetare e komisionit përzgjedhës për postin e drejtorit të TK. Disi me krekosje më bëri me dije që ishte “një nga personazhet e panjohur të komisionit”, duke nënkuptuar që si ‘personazh’ nuk është edhe aq e panjohur siç kishte kuptuar nga një dalje publike timen. I bëra me dije që personalisht kisha dëgjuar emrat e komisionit ditën e dhënies së intervistës sime në “Gazetën Shqiptare” të 12 Janarit. Shtoj, gjithashtu këtu, që personalisht nuk më interesojnë ‘personazhet’ jashtë teatrit, dhe aq më pak në administratën publike, prej së cilës pres kompetencë dhe trasparencë.

Zonja në fjalë, pas këtij prezantimi, u mundua të më shpjegonte që nuk mund të merreshin fotokopje të plaformave sepse nuk lejohej me ligj riprodhimi i tyre, sikur të ishin këto publikime kreative dhe jo dokumenta të një konkursi publik. I vura në dukje kryetares së komisionit që kur një kandidat merr pjesë në një konkurs publik duhet të bëhen publike edhe të dhënat personale, jo më materialet e konkursit, dhe ç’është më e rëndësishmja, këto gjëra znj. Kokona duhet t’i dinte më mirë se unë duke qenë se ka një background si avokate.

Dola nga Ministria e Kulturës, prej këtij institucion publik që pjesërisht është edhe i imi si qytetar, si një klient i zhgënjyer dhe i mashtruar. Nuk mu dha as verbali i mbajtur gjatë shqyrtimit të dosjes së konkursit.

Duke qenë se rëndësinë e një konkursi publik real si themel i një pune të mbarë në TK e kam parashtruar që në publikimin e “Teatri në udhë ose në kryq”, në Gazetën Shqiptare të 20 Dhjetorit, të shkruar dhe në ndërhyrje të tjera publike, dhe duke qenë se asnjë reagim s’ka ardhur prej Ministrisë së Kulturës, besoj se është momenti i duhur për të nxjerrë disa konkluzione.

Kam përshtypjen se Ministria e Kulturës, në rastin e konkursit për drejtorin e TK, po trajton gjënë publike sikur të ishte private.

I kërkoj kësaj Ministrie dhe ekspertëve të saj ligjor të provojnë, duke u bazuar në ligj, që për materialet e një pjesëmarrësi në një konkurs publik na u dashka leje prej personit pjesëmarrës sepse nuk na u lejoka riprodhimi/fotokopimi. Konkursi është publik, dhe publikut i lejohet të marrë dijeni mbi gjënë e vet. Për mua, Ministria e Kulturës do të kishte rregulluar imazhin e saj po të kishte publikuar vetë dokumetat e konkursit. Pra, humbi rastin.

I kërkoj gjithashtu kësaj Ministrie dhe ekspertëve të saj që të prononcohen dhe të komentojnë platformat, të përzgjedhura dhe jo të përzgjedhura. Kam përshtypjen se duke i komentuar do t’i njohim sa ekspertë janë për artin teatror, për menaxhimin e artit teatror dhe për strukturën artistiko-menaxheriale aktuale të Teatrit Kombëtar.

Jemi në pritje.

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Google

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni /  Ndryshoje )

Po lidhet me %s